Ponferrada -Cecebalos dag 6 - Reisverslag uit Cacabelos, Spanje van Titia Dauven - WaarBenJij.nu Ponferrada -Cecebalos dag 6 - Reisverslag uit Cacabelos, Spanje van Titia Dauven - WaarBenJij.nu

Ponferrada -Cecebalos dag 6

Blijf op de hoogte en volg Titia

01 Mei 2018 | Spanje, Cacabelos

Hallo allemaal
Gisteren een heerlijk gratis massage gehad aan de enkel.
Vanmorgen dus weer heerlijk aan de volgende km. begonnen. We lopen de stad uit die nog helemaal in diepe rust is. Het is vandaag 1 mei dus ook in Spanje een feestdag.Het enige wat we horen zijn de vogels. Maar het is heerlijk zo rustig te wandelen.
We komen verschilende dorpjes door. Ze zijn zo goed als verlaten en dat is ook te zien aan de huizen. Er staan er verschillende op omvallen.
Even verder op roepen 2 dames ons een kerkje naar binnen. We moeten er zeker even binnen kijken en inderdaad het is prachtig.
Even later lopen we door de velden met de wijnstruiken die nu nog kaal zijn. Er zijn hier ook verschillende bodega's die ons graag naar binnen wilen hebben. Maar dat is niet zo'n goed idee.
Tegen 12uur lopen we Casebelos binnen.Volgens onze informatie gaat de herberg pas om 12 uur open. Maar gelukkig klopt het niet en kunnen we gelijk de kamer op. Het is een nieuwe alberque met kamers waar 4 bedden op staan.
Het is in het dorp enorm druk. Wij dachten dat ze naar de bodega's gingen maar er blijkt een grote markt te zijn.
Wij gaan lekker douchen en wat was doen en weer goed uitrusten tot morgen.

  • 01 Mei 2018 - 16:22

    Mieke Kundnani:

    Al bijna een week onderweg.
    Blij dat jullie beter weer hadden vandaag.
    Houdt de moed er in!
    Mieke xx

  • 01 Mei 2018 - 17:23

    Hans Perfors:

    Hoi Jos en Titia,
    Heel leuk om jullie berichten te kunnen volgen. Ook de foto's bekijken vind ik heel leuk. Die dorpjes wel of niet uitgestorven dat lijkt me ook fijn om te kijken maar jullie moeten vooruit door de sneeuw. Nou dat lijkt me toch echt wel zwaar zo had ik me dat niet voorgesteld, maar ik neem aan dat jullie dat wel wisten dat dat mogelijk was . Dus in ieder geval voldoende kleding meegenomen die je als het weer gaat beteren uit kunt doen. Want het zal toch niet de hele tijd zo'n slecht weer blijven. Gelukkig vandaag wat beter weer.
    Die enkel zit je toch niet te vervelen hoop ik Titia. Hier gaat het weer ook de komende dagen beter worden.
    Nou ik wens jullie verder veel wandelplezier en ik volg elke dag de vorderingen. of in ieder geval kijk ik alle afleveringen en natuurlijk de foto's. Of ze nu op de kop staan of niet.

    groetjes Hans

  • 01 Mei 2018 - 20:36

    Caroline:

    Heerlijk zo een voet massage. Goed gedaan :) Wat fijn dat jullie zo kunnen genieten. En het wordt beter weer. Lekker vroeg op pad in de stilte ik hoop dat het ons ook gaat lukken. Veel plezier weer voor de dag van morgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Titia

Dit is onze pelgrimstocht naar Santiago de Compostela

Actief sinds 05 April 2017
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 5403

Voorgaande reizen:

24 April 2018 - 15 Juni 2018

Samen op weg naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: